Veilig betalen
Gratis verzending vanaf 30€

FAQ


BESTELLING

KAN IK VERSCHILLENDE MATEN OF KLEUREN BESTELLEN OM UIT TE KIEZEN?

Ja, u hebt na ontvangst van de artikelen 14 dagen de tijd om deze aan ons te retourneren.

ACCEPTEERT U OOK RECEPTEN?

Nee, we accepteren geen recepten. U kunt wel aan uw ziektekostenverzekeraar vragen of u onze factuur en het recept samen kunt indienen en of de ziektekostenverzekeraar het bedrag dan achteraf aan u terugbetaalt.

HOE VIND IK DE JUISTE MAAT VOOR HET GEWENSTE ARTIKEL?

Onder de beschrijving van het betreffende artikel staat links ‘Maat bepalen’. Hier kunt u op klikken. Dan verschijnt een tabel om de maat te bepalen. Hier ziet u alle noodzakelijke afmetingen.

BETALING

WELKE BETALINGSMOGELIJKHEDEN HEB IK?

Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden: Aankoop op rekening, PayPal, Klarna (via Stripe),  vooruitbetaling en Wirecard (kredietkaart, Visa, MasterCard, American Express), iDEAL via Stripe. Een gedetailleerde beschrijving van onze betalingsmogelijkheden vindt u onder de volgende link: https://www.yourhealthfit.nl/betaling.

IK HEB GEEN FACTUUR ONTVANGEN

U ontvangt van ons per e-mail een verzendbevestiging en een factuur als PDF-bestand. Als u de artikelen op rekening hebt besteld, dan krijgt u de factuur toegestuurd door onze betalingspartner ‘Klarna’.  Als u geen e-mail van ons of Klarna in uw inbox aantreft, controleer dan regelmatig uw SPAM-map.

VERZENDING & LEVERING

WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELDE ARTIKELEN?

Wij verzenden de artikelen binnen 2 - 4 werkdagen na betaling. Voor op maat gemaakte producten kan de verzending langer duren. De exacte levertijden vindt u altijd bij het betreffende artikel op onze internetpagina.

BEDRAG VAN DE VERZENDKOSTEN

Wij rekenen 4,95 euro voor standaard verzending. Vanaf 30 euro leveren wij gratis. Meer informatie over de verzending vindt u onder de volgende link: https://www.yourhealthfit.nl/verzending.

OMRUILEN EN TERUGBETALING

IK WIL MIJN ARTIKEL RUILEN VOOR EEN ANDERE MAAT, KLEUR, WAT MOET IK DOEN?

Bel ons op of schrijf ons een e-mail binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd en sturen wij u het artikel in de gewenste maat, kleur toe.

IK WIL MIJN ARTIKEL RUILEN VOOR EEN ANDERE UITVOERING, WAT MOET IK DOEN??

Bel ons op of schrijf ons een e-mail binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Ruilen voor een ander artikel gaat alleen als het hetzelfde artikel betreft (bijv. andere kleur, maat of een andere kant) en de prijs niet verschilt. Anders moet u de artikelen apart nabestellen en krijgt u uw geld terug na controle van de retourzending.

MIJN ARTIKEL IS NA EEN PAAR KEER DRAGEN AL KAPOT, WAT KAN IK DOEN?

Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice. Die zal u instructies geven over de retourzending. Wij sturen het artikel na ontvangst ter controle naar de fabrikant ervan. Houd er rekening mee dat een controle tot 14 dagen in beslag kan nemen. Na controle ontvangt u - indien gewenst - direct een vervangend artikel.

WIE BETAALT DE RETOURKOSTEN?

De retourkosten zijn altijd voor rekening van de koper. In uitzonderingsgevallen kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice. We vinden zeker een oplossing.

COMPRESSIEKOUSEN, BRACES EN ORTHESEN

KAN IK BIJ U OOK BRACES OP MAAT LATEN MAKEN?

Dat is helaas niet mogelijk. Voor op maat gemaakte braces kunt u het beste contact opnemen met de desbetreffende fabrikant.

KAN IK BIJ U OOK COMPRESSIEKOUSEN OP MAAT LATEN MAKEN?

Dat is helaas niet mogelijk. Voor op maat gemaakte compressiekousen kunt u het beste contact opnemen met de desbetreffende fabrikant.

HOE KAN IK MIJN COMPRESSIEKOUSEN WASSEN?

Volg altijd de onderhoudsaanwijzingen in de verpakking. Voor bijna alle compressiekousen wordt aanbevolen ze met de hand te wassen. Bovendien is het belangrijk geen wasverzachter te gebruiken en de kous het beste liggend te drogen.

WAT IS DE BESTE MANIER OM MIJN ARTIKELEN TE PASSEN ZONDER ZE VUIL TE MAKEN?

Pas kousen of beenbraces altijd met een dunne panty eronder. Aangezien het om hygiëneartikelen gaat, kunnen wij alleen artikelen terugnemen die in perfecte staat verkeren. Kijk daarom, voordat u artikelen terugstuurt, naar bijvoorbeeld haren of pluizen, die zeer snel aan de stoffen blijven kleven.